İspanyol bilim adamları bir araştırma yaptı ve kırmızı Şaraptan sonra Biranın ‘da sağlığa iyi geldiğini ortaya koydular. Bira kemik erime riskini azaltıyor!!

Nature dergisinde yayınlanan araştırmada her gün düzenli bira içen kadınlarda kemik erimesinin azaldığı görülmüştür. 48 yaşın üzerindeki 1700 kadının alkol tüketim alışkanlıklarını ölçtüler. Röntgenleri çekilen kadınlara yapılan sağlık taramasından sonra bilim adamları biranın içindeki silusyum maddesinin kadınlarda kemikleri güçlendirdiğini söyledi.
Sadece İngiltere’de üç milyon kişi kemik erimesi hastalığına yakalanmış.

